November 14, 2011

कवि अल्पबिराम पोखरेलीका मुक्तकहरु

आज म चर्चित पोखरेली कवि अल्पबिराम पोखरेलीका मुक्तकहरु राख्दैछु। उहाँका क्रान्तिकारी हिऊँका फूलहरु (कविता संग्रह), ईश्वर छन्, ईश्वर छैनन् (कविता संग्रह) र टुकीको उज्यालो (मुक्तक संग्रह) प्रकाशित छन्।

कवि अल्पबिरामसंगको मेरो चिनजान म २०५४ सालमा पोखरा पसेताका देखिकै हो हाम्रो। हामी दुबैको कार्यस्थल एकै पनि हो। 






-१-
म हुँ प्रेम यात्री मेरो गन्तब्य तिमी नै हौ
मेरो सपनाको पनि परिदृश्य तिमी नै हौ
आऊ एउटा साझा गीत गाऔं मानव प्रेमको
अरु भन्नु नै के छ र मेरो मन्तब्य तिमी नै हौ।


-२-
आफु भित्र भ्रष्टाचारको सातु पिन्न मसंग जाँतो छैन
मानवताको दुनियाँमा प्रवेश गर्न मसंग साँचो छैन
मसंग फगत प्रेम छ ,प्रेमको बदला प्रेम देऊ मलाई
आफै नीरिह बन्ने भगवानको मलाई केहि खाँचो छैन।

-३-
जो तड्पिन्छ उसैलाई तड्पाउ
जो दच्किन्छ उसैलाई दच्काउ
म त नेताको मान्छे ,पुलिस दाई
जो थर्किन्छ उसैलाई थर्काउ।

-४-
आफन्तहरुको लासको संख्या गन्दै छु म
यो देशमा लोकतन्त्र आएकै छैन भन्दै छु म
नेपाल बन्द चक्काजामको मार मुन्ग्रिमा
सीमा हराएको देशको नागरीक बन्दै छु म।

3 comments:

  1. Wish I could understand this language!

    ReplyDelete
  2. तेस्रो सबभन्दा राम्रो लाग्यो.

    ReplyDelete
  3. फोटो देख्ता विवेकको बुवा जस्तो लाग्यो, नाम चैं बिर्सें । राम्रा छन् रचनाहरु !

    ReplyDelete